|
IZENA: Oñatiko gertakizunak abesti.
|
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| JARDUERAK | TITULUA | HELBURUA | BALIABIDEAK | JAISTEKO | EBALUAZIOA | OHARRAK | |
| H A S I E R A F A S E A |
1.JARDUERA | Aurrezagutzak identifikatzen | Antzinako gertakizunen berri izateko transmisio bideak zein izan diren jakin aurretik, hipotesiak formulatzea. | Paper-mutua |
Paper-mutua PDF |
||
| 2.JARDUERA | Transmisio bideak | Antzinako gertakizunen berri izateko transmisio bideak zein izan diren jakitea, alde batetik. Bestalde hausnartzea zer gertatuko litzatekeen hauek ez baleude. | |||||
| 3.JARDUERA | Gu koblakari | Proiektua zein izango den finkatzea. | |||||
| G A R A P E N F A S E A |
4.JARDUERA | Oñatiko bertso zaharrak | Oñatiko Erdi Aroko 3 gertaeren bertsoak erakustea eta aztertzea. | Oñatiko bertso zaharrak | |||
| 5.JARDUERA | Bertsolaritza ikastaroa | Bertsoak zertan dautzan ikasteko ikastaro bat antolatzea eta parte hartzea. | Arbela, proiektorea... |
Paper-mutua
|
|||
| 6.JARDUERA | Zer gertatu zaigu? | Ikasleei gertatu zaienaren zerrenda luzea egitea eta transmititu nahi duten horren aukeraketa egitea. |
Paper-mutua |
||||
| E K O I Z P E N F A S E A |
7.JARDUERA | Bertsoak sortzen | Talde txikitan aukeratutako horren koplak idaztea eta musika konposatzea. | Koplak sortzeko plantilla | Koplak sortzeko plantilla | ||
| 8.JARDUERA | Bateratu eta aurkeztu | Egindako lana bateratu eta talde handian aurkeztea. | Koplak eta bideo grabagailu bat. | ||||
| 9.JARDUERA | Egindakoaren ebaluazioa | Egindako bidearen ebaluazio kontziente bat egitea. | |||||
|
Kontaktua: Txinparta Bertso Eskolia Joxe Mari Anduaga |
|||||||
