Eskolako berriak

 

IZENA: Eskolako berriak


AZKEN XEDEA: Azken xedea izango da gela guztiaren artean (baina talde txikietan) hedabide bat sortu eta horren edukia lantzea.

JARDUERAK TITULUA HELBURUA BALIABIDEAK JAISTEKO EBALUAZIOA OHARRAK
H
A
S
I
E
R
A

F
A
S
E
A
1.JARDUERA Oñatiko Erdi Aroko “hedabideez”/komunikazio bideez dakiguna. Erdi Aroko hedabideei buruzko aurrezagutzak identifikatu eta konpartitzea.  Irakasleak egingo duen galdera sorta eta gutuna (argazkia).  Gutuna    
2.JARDUERA Oñatiko gaurko hedabideak Oñatin gaur egun zein hedabide dauden indentifikatzea eta hauen inguruko informazioa konpartitzea, bilatzea... Bilaketak egiteko ordenagailu bat, adibidez, eta proiektorea.       
3.JARDUERA Hedabide gustokoena Proiektuko azken xedea zehaztea taldetan gustokoen duten hedabide bat sortzearen ideia barneratzea.        
G
A
R
A
P
E
N

F
A
S
E
A
4.JARDUERA Lanpostuak aztertzen Hedabide horretan zer nolako lanak egongo diren identifikatu eta bakoitza batean kokatzea eta erabakiak hartzeko gaitasuna lantzea. Papera eta margoak       
5.JARDUERA Asko baina bakarra Talde diferenteak izanagatik bakarra bezala funtzionatu behar dutela ulertu eta sentitzea. Abestiak    

Abestien estekak:

Zaindu maite duzun hori (Ruper Ordorika)

Xabi Sound (Potx eta Lotx) 
6.JARDUERA Jolasaren inguruan hausnartzen Aurreko jolasa aitzakiatzat hartuta hausnarketara bultzatzea eta ekoizpen faserako ondorioak ateratzea.   

Paper mutua:

.DOC

.PDF
   
E
K
O
I
Z
P
E
N

F
A
S
E
A
7.JARDUERA Taldeka jarri eta lanari ekin! Taldeka jarri eta informazioa biltzen hastea eta denon parte-hartzea lortzea.        
8.JARDUERA Proiektua koordinatzen Bakoitzak proiektuarekiko bere emozioak identifikatu eta gelan aurkeztea.        
9.JARDUERA Aurkezpena prestatu, egin eta iritziak jaso. Taldean aurkezpena prestatzea, egitea eta jaso dutenek haurrei feedbacka ematea eta hori asanbladan aztertzea.  Irratia bada, megafonia, mp3 irakurtzen duen gailu bat, telebista baldin bada kamara bat eta proiektorea, aldizkaria baldin bada inprimagailua...      
10.JARDUERA  Bidearen ebaluaketa. Egindako bidearen hausnarketa egitea eta ondorioak ateratzea, feedbackak kontuan izanda.  Feedbackak, paper handi bat edo arbela, errotulagailuak eta klariona.      

Kontaktua:

Izar Salaberri → Udal artxibategiko arduraduna: artxiboa@onati.eus

Ramon Martin → Unibertsitateko artxibategiko arduraduna: rmartin@gipuzkoa.eus

DESKARGATZEKO:

WORD DOKUMENTUA

PDF DOKUMENTUA